----------------------------------------------------------------------------------------------- فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- مصاحبه مفصل لیپی
تاريخ : یک شنبه 13 بهمن 1392 | 18:11 | نويسنده : افشین فتحی

سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا و فعلی باشگاه گوانژو اورگرنده کشور چین، مصاحبه ای مفصل را با فاکس اسپورت پیرامون مسائل مختلف فوتبال ایتالیا و آینده خود ترتیب داد.

لیپی در خصوص کنته می‌گوید:

" او نتایج فوق العاده ای را به دست آورده است، به یاد دارم او رویای هدایت یوونتوس را در ذهن داشت، وقتی شنیدم که او می‌خواهد تورین را ترک کند، احساس خوبی داشتم، او در یووه ماندنی شد و موفق به فتح دو اسکودتو شد و شاید سومی هم در راه باشد. امیدوارم او در اروپا هم موفق شود."

لیپی همچنین در خصوص رودی گارسیا سرمربی تیم آاس رم صحبت کرد:

" هفته گذشته در رم بودم و با دو قهرمان جام جهانی، دروسی و توتی صحبت کردم، ملاقاتی هم با گارسیا داشتم. به او گفتم رم از تمامی جوانب تصویری زیبا ارائه می‌کند. از نظر تکنیکی، تاکتیکی، سازمان دهی و سطح روانی، و اتحاد در هدف آن ها بسیار ویژه هستند. این رم بسیار زیباست. "

مارچلو لیپی باتجربه، دباره پیوستن کلارنس سیدورف به میلان نیز گفت: 

" کلارنس در اینتر بازیکن من بود، او به عنوان یک بازیکن بسیار باتجربه بود، او 4 لیگ قهرمانان را تجربه کرده است. از اینکه او بعد از آلگری هدایت میلان را برعهده گرفت تعجب نکردم، دیر یا زود او هدایت میلان را برعهده می‌گرفت. او سعی دارد ذهنیت میلان را که تیم بزرگی است به بازیکنان این تیم برگرداند و به نظرم در این عرصه موفق خواهد بود. "

توتی و روسی را به جام جهانی دعوت می‌کردی؟

" نمی توانم پاسخ این سوال را بدهم ، چون در شرایط واقعی نیستم، اگر روسی یک ماه قبل از جام جهانی به شرایط بازی برگردد به نظرم او می‌تواند به جام جهانی دعوت شود.قطعاً پراندلی بهترین انتخاب ها را خواهد داشت ."

آنچلوتی؟

" او مربی است که به خوبی یک گروه را هدایت می‌کند، او به خوبی از تمام توانایی بازیکنانی که در اختیار دارد استفاده می‌کند، مهارت بسیار ویژه ای در مربیگری دارد، او بهترین شرایط را برای تیمش مهیا می‌کند تا تیم در مسیر فتح موفقیت قرار گیرد. او با بازیکنانش مانند دوست برخورد می‌کند. " 

خوزه مورینیو؟

" زیاد برخوردی با او نداشته ام، اما تمام بازیکنانی که زیرنظر او کار کرده اند، از او به خوبی صحبت می‌کنند. او مهارت خوبی در به کارگیری بیشترین توانایی های یک بازیکن دارد."

یورگن کلوپ؟

" توصیف او سخت است. اعضای تیم او همیشه در مسائل دفاعی و هجومی شرکت می‌کنند و نتایج سال های اخیر او بی نظیر بوده است. سبک او را بسیار دوست دارم. "

لیگ برتر انگلیس؟

" 3-4 سال پیش در نزدیکی پیوستن به تاتنهام بودم، اما هیچ وقت زبان انگلیسی را به خوبی صحبت نکرده ام و به همین دلیل راهی چین شدم. "

دیوید مویس؟

" وقتی در یک نشست مطبوعاتی در اسکاتلند او را دیدم، فهمیدم او سرمربی بسیار خوبی است. طبیعتاً زمان لازم است تا او شرایط منچستر را پس از فرگوسن بهبود ببخشد. او در این تیم موفق می‌شود. "

جام جهانی؟

" آلمان، برزیل و امیدوارم ایتالیا مدعیان جام جهانی باشند. از نظر فاکتورهای ذهنی من، آلمان از همه چیز بیشتری دارد و آن ها درست مانند بایرن مونیخ بی نظیر هستند. "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اخبار خارجی, اسپانیا, لالیگا, آلمان, بوندس لیگا, بایرن مونیخ: اخبار خارجی, اسپانیا, انگلستان, ایتالیا, سری آ, یوونتوس, آلمان,